loading...
پارس جوک|برترین اس ام اس ها|برترین جوک ها|
حسین بازدید : 60 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

مامان ما به خاطر اعتیاد به گوشی تو این سالای سرنوشت ساز طی یک عملیات انتحاری گوشیمو برد که پشت گوشمو دیدم گوشیمم دیدم منم همون روز بی چون و چرا طی یک عملیات ساده و بی غل وغش گوشی شو ور داشتم،قایمش کردم وپسش ندادم بهشم گفتم مال من ۵۰۰تومن پولشه مال تو ۲میلیونه(بعله مامیم$4 داره) تا گوشیمو نبینم گوشیتو نمیبینی بی غل و غش رفت و گوشیمو آورد دو دستی تقدیم کرد حالا من موندم کی معتاد گوشیه من یا مامانم؟؟؟مامان من دارم؟؟!!!!اعتیادشم تو حلقم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پارس جوک|برترین اس ام اس ها|برترین جوک ها|زیباترین اس ام اس ها|همه جور جوک و اس ام اس|زیباترین مطالب طنز|زیبا ترین جوک ها|pars-joke.ir|
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام قسمت سایت بیشتر استفاده می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1210
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 256
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 396
  • بازدید سال : 404
  • بازدید کلی : 159,413